______________________

Önskar att jag varit med en ful

Som ingen nånsin ville ta en bild på

Dök aldrig upp i mitt feed när det var slut

 

Försöker tänka ofta på att du inte kan simma

Det är elakt men jag gör det jämt

För jag har haft blött hår nästan hela sommaren 

Det tröstar mig en del

 

Försöker tänka ofta på att du inte kan knulla

Men när jag tänker på det så tänker jag på mig själv för det kan inte jag heller

Det tröstar inte mig så det är en tankevurpa 

 

Försöker tänka ofta på ”its so hot outside I almost called my ex to be around something shady” det funkar ganska bra för det har varit so hot i tre månader men sen tänker jag på att om jag ringde skulle vi inte ha någonting att säga och det är både bra och jävligt sorgligt för man går i graven sen med såna här nederlag av att kanske ha varit en för liten människa 

Så jag vet inte om det tröstar

Jag har inte bestämt mig än

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0