_____________

 
Man säger att jag ska skriva
att jag vet att jag kan 
men jag vet inte vad
alla ord är dina
Alla glada gemensamma
alla tomma ekande efter dig
Vem skriver jag för 
mig?
Det blir vara brev
 
_______________________
 
Jag vet alla blickar som jagar efter dig
jag ser dem för min inre syn
medan jag blöder i ansiktet - hormoner eller sorg - 
och hör alarm när jag andas - dun dun dududun dudun dun - 
Inte svårt att se vem som blev lämnad
"hoppas du mår okej"
 
______________________
 
Kroppen i jorden och huvudet i dimman

______________________
 
Jag har stängt allt det här nu
Torka dammarna stanna klockorna stämpla ut och ställ in 
Jag övertalade mig att ta sats och säga ja och släppa ut och stiga in 
nu är jag som en igelkott på insidan
 
______________________
 
Du tog den finaste affischen med dig fast jag bad dig låta bli
det känns igen
Jag brukar vakna och se dig innan jag öppnar ögonen, så jävla sorgligt
Behöver en begravning för:
Barndomssinne
Förtrolighet
Själsfränder
Kompromisser
Förståelse
Kärleken

______________________

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0