- Mod som inte finns och allt man annars skulle göra

 
 
Jag vet, jag vet, jag vet hur det låter
och ni vet lika väl som jag att jag skäms
  
 
Jag vet att det finns så många saker att oroa sig för 
det som oroar mig mest är att jag inte bryr mig 
Nonchalansen bygger sandslott i mitt huvud och
det enda jag mest lägger tankekraft på är
den där gången när du drog upp din tröja
Och nu kan jag inte ens skriva poesi längre
fast i mitt huvud är en hel jävla stad
 
 
Jag har väl mycket att tänka på egentligen 
men mitt enda huvudbry är att du hade en skjorta som jacka
Och det var för kallt och jag kände på tyget
"Ja det är alldeles för tunt" sa jag 
fast jag bara ville känna på 
hur varm du lyckades hålla dig därunder
   
   

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0