- När man ändå inte talar om flickskärvor

Smutsiga sårskorpor är så lätta att riva upp igen

det krävs inte ens mycket

Bara händer som man minns och som minns tillbaka

och blickar man kommer ihåg och vet varför man saknar

eller saknade förmodligen kanske vad vet jag

Men de som räddar mig från dansgolvsdöden

förtjänar någonting tillbaka

Jag spiller öl och slåss och sparkar män på smalbenen med mina höga platåer och jag sparkar så hårt jag kan och hoppas att deras pungkulor trillar av för att jag är så innerligt trött på att de tycker sig kunna ta sig friheter för jag vill inte ha dina jävla friheter och ingenting av dig i mig så sluta titta jag är trött på blicken som dryper av ohederlighet och trött på flickor som blir lurade av den och vi kan alltid alltid alltid säga att vi är medvetna och inte faller men ölstinkade sugmärken viskar alltid om något helt jävla annat säg mig hur det kommer sig för mitt nattklubbspussel saknar sanning och bitar


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så otroligt bra, du är så begåvad så jag ryser

2012-01-05 @ 23:42:38
Postat av: Alma

Hanna mitt hjärta, du är helt och hållet fantastisk. När jag orkar ska jag läsa om den här och gråta.

2012-01-09 @ 00:57:40
Postat av: Alma

Den blir bara bättre och bättre för varje läsning.

2012-01-20 @ 19:01:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0