- Äsch

"Mitt hjärta flagnar", tänkte jag, men jag tror inte att jag har haft kontakt med mitt hjärta på riktigt någonsin. Jag tror att det bara finns där, närvarande halvt på riktigt för de som vet hur. För de som inte har för höga förväntningar, för de som tror att allt kan vara sant. Jag kanske är en realist trots allt, eller en hypokondriker; jag tror att alla har ett kontaktnät till sitt hjärta men av någon anledning blev jag utan. Jag tror inte att det är mitt fel, iallafall inte medvetet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är fin du. realist eller inte, du är minsann mer romantiker än jag någonsin kommer vara. Men realist också. Det är fint. Puss

2011-01-08 @ 13:26:29
URL: http://matildaaljungkvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är fin du. realist eller inte, du är minsann mer romantiker än jag någonsin kommer vara. Men realist också. Det är fint. Puss

2011-01-08 @ 13:26:30
URL: http://matildaaljungkvist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0