- Utkast, det föds här

Jag är för bra för mina egna dåliga sidor.
*
Gollum Quasimodo var är festen? Nä, nu drar vi.
*
Tänker att gränsen för när generalisering är tillåtet borde vara överskriden för länge sedan.
*
Tänker att om man lever tillräckligt länge i illusionen om sig själv, blir man väl övertygad och övertygar andra förr eller senare.
*
"Jag gillar att blanda skrot och snyggt, det är därför jag börjat samla på kapsyler"
*
Ring mig sen för jag måste lätta på hjärtat, etc. etc.
*
Det var på den tiden jag trodde att Hötorget var Sveriges metropol och att jag aldrig skulle krossa hjärtan.
*
"Tänk på det och låt vreden äta upp dig."
*
"Tja, vad gör du?"
"Försöker pissa, det går inte så bra"
"Aha, varför inte?"
"Jag är för kåt."
"Fan, vad jobbigt."
*
Åker till vänner med gårdagens smink och doften av havet på armarna, det är nog så här det känns att vara oberoende.
*
"Supa, knulla och inget gulligull"
*
"No amount of fire or freshness can challenge what a man can store up in his ghostly heart."
*
Ditt hår är långt och vitt som ljuset, dina ögon är klara och dina läppar är stora men älskling, dina drömmar kommer från Hässelby Strand.
*
Jag är kär i en kille i en gammal ram, som kanske är död sedan länge. Fräknar, en stor lock i håret och busiga ögonbryn, hans blick sa allt om honom och hur vild han var.
*
"The creative person is both more primitive and more cultivated, more destructive, a lot madder and a lot saner than the average person."
*
Nu kommer alla tunnlar! Så det blir jävligt svårt.
*

Kommentarer
Postat av: albin

annorlunda, men enastående, som alltid

2010-09-05 @ 21:05:29
Postat av: idah

supa, knulla och inget gulligull ;)

2010-09-05 @ 21:49:59
Postat av: Alma

Helt rätt font!

2010-09-06 @ 17:17:55
Postat av: Sjung en visa

Skrot och snyggt, haha, Tilde är en busig flicka som säger roliga saker ibland. gosis.

2010-09-07 @ 15:26:08
Postat av: Matilda

älskar 7an och 8an ! och pissdialogen.... ;)

2010-09-19 @ 10:44:51
URL: http://matildaaljungkvist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0