______________________

En vacker dag kommer jag se er på kvarterskrogen
en oktoberkväll på studentpuben
Det finns inga alternativ
jag kommer slita dig i stycken 
Jag kommer kanske få dig att ångra att du lät mig känna på
den där fläcken under din haka där ditt skägg inte växer, den där första kvällen
Jag är fucking amazon
hela släkten vet det
Jag hämnas inte för att jag vill se dig lida
jag hämnas för att jag måste
 
Jag har levt dagar och nätter för dig
Jag har gett veckans första dag till dig, alltid om du velat ha den
Jag har samlat dina tårar och jag har låtit dig ta sats från mina starka händer
Jag har gett och jag har gett och jag har gett av allt för att du ska stå
Jag vacklar och sjuder långsamt nu
snart har jag bara ilskan kvar
Den kvällen brinner Lund
Det brinner inte för att jag vill 
det brinner för att det måste

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0