- Hjärtan som inte vågar och ben som inte står

Du sa att man inte ska vara rädd

att det är onödigt att dö på knä

så jag brukar stå men de skakar

 

Du sa att modet kommer från hjärtat

men jag undrade vad hjärtat hade med

något att göra för jag kan

vilja vad som helst

men alla steg är så stora att

jag sällan orkar ta dem

 

Du vet att det är tungt det är

vinter snart vår du är

för sträng mot dig själv

Du har för höga krav man behöver

inte alltid vara modig

 

Man får vara rädd och jag

brukar sitta på knä eftersom

världen har en annan ton där

Kom ned till mig vettja för

jag orkar inte klättra upp

iallafall inte den artonde januari


Kommentarer
Postat av: Alma

Aj.

2012-01-20 @ 21:11:57
Postat av: visan

bra. <3

2012-01-25 @ 20:32:01

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0