- Insikt och ett fyrtiosex torsdag

Det smärtar mig att ni inte har en aning om hur skevt något känns;
Här är mina skor och de är alldeles för stora för alla er att fylla
och de har dessutom stundtals trampat så jävla snett
Jag kan inte säga något annat än att ni får vara andra
och ni får dansa och ni får låtsas flyga
Jag kan inte kräva att alla inser att jag alltid tänker på mig själv
och att jag tycker att nej mitt hjärta brister aldrig men
ibland är det fan på gränsen och nu är det fan på gränsen
och ganska ofta står det fan där och tvekar att ska man
brista som alla andra men det gör det inte och det vet ni
Så man kan förlita sig på det mig oss och er
men ni har ingen aning om hur skevt det är
för trots att det är länge sedan och allt är sårskorpor och ärr
så känns det så jävla jävla
det känns så jävla jävla trots allt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0