- Defekta hallonbuskar och cyniska hjärtan

Som lusthus kantade av hallonbuskar men med kanyler över hela golven så infekterade har vi blivit av vår låtsade bitterhet gentemot varandra och situationen vi alltid infinner oss i och hur skulle vi kunna sluta när det är just det som får allt att bli romantiskt they tried to make me go to rehab but I said no, no, no…

Jag älskar att fly från allt som är verklighet och

former av allt som ser ut som en sanning

Och därför älskar jag

distans och längtan och allt

som inte behöver vara

på riktigt

på en söndag

Jag blir så trött på mig själv

och att jag längtar efter lögner och

hans påkomma bild av mig

- Ett beundransvärt kärlekens fantasifoster

som finns någonstans ibland

men aldrig alltid

Han är en sådan som uppskattar ärlighet

men jag vet inte riktigt hur man gör

Kanyler och hallonbuskar eller vad var det vi sa sjuka kontraster som gör sig bra på bild men är alldeles defekta och rentav livsfarliga i verkligheten


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0