- Återfall en fredag

Vi slutade ju höra av oss!

du slutade svara så

jag frågade inget mer,

du föll i glömska; mer än lite iallafall

du berättade inte för mig,

minns du det?

Sanna Ljussjäl, hur känns hon,

är hon skön? nej, det är ju inget mellan er ja

Jag är inte arg, jag är bara trött på

att nästan lyckas övertala mig själv

om att jag inte bryr mig, när

du avbryter igen

"hej och puss, vi hörs"

vadå puss? vi är inte puss längre!

vadå  vi hörs? vi hörs sällan och

ser aldrig något mer, för

inget spelar någon roll längre

så sluta, sluta inte

jag är en sån jävla tonåring!


Kommentarer
Postat av: Simone

jag tänkte först plocka ut raderna:

hej och puss, vi hörs"

vadå puss? vi är inte puss längre!

vadå vi hörs? vi hörs sällan och

ser aldrig något mer,



men sen insåg jag att det var alldeles för mycket mer som borde citeras och skrivas på väggar härifrån. jag älskar det.

2010-10-27 @ 10:45:55
URL: http://baraenfas.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0