- Living is easy with eyes closed

 
Jag måste förmildra med bilder, förenkla med teckningar. Den fadda massan orkar inte förstå, de orkar inte bry sig, de orkar inte tänka på annat än sin mattebok och sin tékopp och sitt fantastiskt låtsasdjupa tonårsliv där det inte ryms tankar på riktigt. Det är fint för dig att titta på inlägg och kommentera, om du ens orkar, att åh fint och åh vad smart fast det enda du bryr dig om är bilden egentligen. För de enda som förstår är alltid de som känner mig och någon enstaka annan vilsen som hittat hit och märkt att man kan fundera över annat än läppstiftsnyanser och vinsorter. Fast det kan ju vara svårt förstås, uppenbarligen. 
 

Kommentarer
Postat av: karolina

Jag känner dig. Jag vet. Folk är för simpla, jag gillar att leka aktör.

2010-02-13 @ 15:53:43
URL: http://iwantmymoneyback.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0