- Karolina






"Karolina är artistisk, smart, musikalisk, social, trevlig, gosig, dramatisk, snygg, charmig och helt enkelt alldeles underbar.
Hon älskar livet, skins, Tidaholm, Stockholm, UK, engelska, himlen, ögon, personligheter, känslor, naturen, Norden, Paris och en massa annat. Och hon älskar även mig, det ska jag inte glömma! Det är väl en himla tur, vore ju ganska trist om det bara var jag som älskade henne."

 
Vännen, idag fyller du sjutton år. Vi har känt varandra så länge att det börjar bli lite löjligt att vi vägrar växa ifrån varandra, men sådant skiter vi självfallet i. Vi är Finsken och Bajskorven, från vaggan till graven, vissa saker bara är så!
 
Du lever ut alla dina känslor inom dig som om det var sista dagen på jorden och alla förtjänade att veta vad du tänkte på, och det tycker jag är det allra mest fantastiska med dig. Det finns för många som stressar omkring med en klump i magen, och det vet jag att du gör också. Men när du blir trött så gråter du högt, när du blir arg så skriker du så att himlen skakar och när du är glad kan man höra ditt skratt i hela Stockholm. Och tänk om alla gjorde precis så, tänk vad världen skulle leva.
Du är nog min allra busigaste vän också, och idag fyller du sjutton år. Och det är helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: karolina

är inte du den mest fantastiska människan i världen och din talang för att skriva, du kan till och med få mig att verka underbar! :)

älskar dig mer än någonsin

<3

2010-08-05 @ 13:17:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0